Potrošačke strategije
Izgradnja odnosa za rast
Uspješne firme koje bilježe rast u poslovanju prepoznaju kupce kao sredstvo upravljanja kojim vode rast kroz zadržavanje, povećanu potrošnju i privlačenje novih kupaca. I one znaju važnost zaposlenih u isporuci optimalnog korisničkog iskustva.
Uspješne firme grade lojalne kupce stvaranjem i dosljednim pružanjem izvrsnog korisničkog iskustva fokusiranjem na područja koja su bitna ponajviše za kupce. Oni idu dalje od angažmana zaposlenika osnivanjem kulture visokih performansi što donosi vrijednost korisniku i pruža rast za organizaciju.
TNS je vodeća svjetska agencija za istraživanja kupaca i zaposlenika s mrežom od preko 800 stručnjaka u više od 80 zemalja i rješenjima svjetske klase koja koristi više od polovice ‘Fortune Top 100’ firmi. Rješenja koja nudimo daju jasan, prilagođen i djelotvoran smjer kako bi klijenti prepoznali ono što je zaista bitno za njihove kupce i na osnovu toga optimizirali svoje usluge i procese te im pružili optimalno korisničko iskustvo.
Istražite naše alate za rast Korisničkog iskustva & Angažmana zaposlenikau nastavku:
- TRI*M Customer Relationship Assessment
Dekodiranje korisničkog odnosa za rast - Real-time Customer Feedback
Isporuka optimalnog korisničkog iskustva - TRI*M High Performance Organisation
Gradnja uspjeha iznutra