Maloprodaja i kupci
Usmjeravanje rasta baziranog na uvidima kupca
TNS je proveo više od 30 godina posmatrajući ponašanje kupaca. Mi znamo gdje kupci idu, šta rade, šta gledaju i kako se osjećaju. Pronalaženje načina da se primjeni razumijevanje ponašanja kupca, kako bi se bolje povezalo kupce za svoje proizvode, od temeljne je važnosti za rast brenda i prodaje u kategoriji. Znamo da su primarni pokretači ponašanja kupca pri odabiru proizvoda posjete trgovinama i prilike potrošačke upotrebe. Znamo šta vam je potrebno kako bi ste zadovoljili potrebe kako ‘Otvorenih’ tako i ‘Odlučnih’ kupaca. Znamo, a i dokazano je, da će kupac više potrošiti kada ima mogućnost da brže i lakše pronađe proizvode koje želi.
Mi primijenjujemo ova načela u svim elementima korisničke kupovine pomoću promatranja u-trgovini, trgovina u virtualnoj stvarnosti kao i niz kvalitativnih i kvantitativnih tehnika, osmišljenih strategija i taktika koje pokreću rast kategorije i brenda.
Istražite naša rješenja Maloprodaje & Kupaca u nastavku
- Shopper Dimensions
Izgradnja strategije kanalisanja za rast - Purchase Decision Journey
Uticanje na putovanje kupovine - Shopper Decisions Activator
Aktiviranje kategorije rasta i uticanje na kupca - Triggers & Barriers Activator
Povećanje kategorije konverzije u-trgovini - Shopper Tester
Testiranje i utvrđivanje dobitnih inicijativa za provođenje prodaje u-trgovini