Inovacija & Razvijanje proizvoda
Osnaživanje rasta baziranog na invoacijama
Novi proizvodi i usluge su krvotok uspješnog biznisa – a opet više od 80 procenata novih proizvoda propada. Čak i uspješno lansirani proizvodi i usluge be uspjevaju uvijek rezultirati vrhunskim rastom.
U TNS-u shvatamo da je potencijal tržišnog rasta ideje ono što je najvažnije. Kanibalizacija uništava vrijednost i posebnan je rizik za pravac proširenja, najčešći oblik lansiranja proizvoda.
Naši modeli temeljeni na pojedincu izazov su tradicionalnim, gomilajućim pristupima kako bi našim klijentima pomogli da razumju pravi rastući uticaj novog proizvoda ili usluge. Također, vjerujemo da je bitno da obaviti pretpostavke na početku procesa inovacije identificiranjem i prioritetiranjem idealne prilike prije same ideje kako bi pronašli visok potencijalni rast ideje i povećali brzinu uticaja na tržište.
Istražite naše alate rasta Inovacije & Razvijanja proizvoda u nastavku
- Matrix
Precizno ciljanje mogućnosti za rast - Concept eValuate
Identifikovanje pobjedničkih ideja - Product eValuate
Modeliranje proizvoda za uspješno lansiranje - Launch eValuate
Optimizacija uspješnog lansiranja